شرکت سپند: 66412305 و 66412306 و 66412315
نمایندگی فروش و تعمیر لپتاپ های دل،ایسر،ایسوس، سونی

ویدئو پروژکتور ( یا دیتا پروژکتور ) دستگاهی ست که با دریافت سیگنال های ویدیویی تصاویر را با استفاده از یک لنز بر روی صفحه نمایش پخش می کند. ویدئو پروژکتورهای جدید امکان تصحیح ناهمواری های صفحه نمایش یا مات بودن تصاویر را دارند. ویدیو پروژکتورها برای نمایش هرچیزی کاربرد دارند اما عموما برای استفاده در منزل برای نمایش فیلم و بازی های کامپیوتری بر روی پرده یا دیوار، اتاق ها و تالارهای کنفرانس ،مدارس ، کلاس ها و کلیه مراکز آموزشی استفاده می شوند. ویدیو پروژکتورها را معمولا به همراه یک برد هوشمند استفاده میکنند.

ویدیو پروژکتور بخش جدا نشدنی از هوشمند سازی مدارس و کلاس های هوشمند است.

در خرید ویدئو پروژکتور باید به چند نکته کلی توجه کنید:

  • تکنولوژی تصویر که به دسته های مختلف مانند DLP، 3LCD، LED ، SXRD و ... تقسیم می شوند.
  • شدت روشنایی لامپ که در واحد انسی لومنس می باشد، اگر تصویر بزرگتری میخواهید یا پروژکتور درمحیط روشن به کار می رود باید لامپ شدت روشنایی بیشتری داشته باشد.
  • عمر لامپ مسائله مهمی است چون هزینه تعویض لامپ بسیار بالا است، پس اگر قصد استفاده مداوم دارید باید پروژکتور با عمر لامپ بالا انتخاب کنید.
  • با توجه به نحوه استفاده ممکن است به پورت HDMI نیاز داشته باشید، وجود یا عدم وجود این پورت در قیمت پروژکتور تاثیر دارد.



ارسال توسط سیروس خادمی

با ایسوس آشنا شوید

شرکت ایسوس به عنوان یکی از سه تولید کننده برتر لپ تاپ و سازنده بهترین مادربرد ها در سراسر دنیا طیف گسترده ای از محصولات مانند رایانه خانگی ، صفحه نمایش، کارت گرافیک ، نوت بوک ، تجهیزات شبکه ، سرور، تلفن های هوشمند و تبلت ها را طراحی و تولید می نماید که کاملا با نیازهای دیجیتال در دنیای پیشرفته امروز هماهنگ هستند. ایسوس با تکیه بر اصل کیفیت و نوآوری و تولید رایانه Vivo Book آغازگر تحولی بزرگ در صنعت رایانه های خانگی شد و در سال 2012 موفق به دریافت 4168 جایزه و نشان افتخار گردید.ایسوس با داشتن بیش از 12500 کارمند در سراسر دنیا و بیش از 3800 مهندس و طراح در بخش تحقیق و توسعه توانسته است در سال 2012 درآمدی در حدود 14 میلیارد دلار کسب نماید.

ایسوس ، دومین تولید کننده بزرگ لپ تاپ در سطح جهان

بنابر آخرین گزارش IDC (شرکت آمریکایی متخصص در تحلیل و پژوهش بازار) در سه ماهه اخیر سال 2012 ، نوت بوک ایسوس باسرعتی بی سابقه به رتبه های بالا در جداول فروش جهانی صعود کرده و در حال حاضر میزان فروش این لپ تاپ ها شرکت هایی را که زمانی بازار را تحت سلطه خود داشتند ، پشت سر گذاشته است.

رتبه نخست فروش لپ تاپ ایسوس در جنوب شرقی آسیا

رتبه نخست فروشلپ تاپ ایسوس در اروپای مرکزی و شرقی

رتبه دوم فروش لپ تاپ ایسوس در چین

رتبه دوم فروش لپ تاپ ایسوس در اروپای غربی

رتبه سوم فروش تبلت های اندرویدی در جهان

ایسوس در سال 2012 ، 4168 جایزه و نشان  افتخار  را به خود اختصاص داد

با توجه به اینکه مادربورد ، کلید کیفیت و اطمینان پذیری رایانه و لپ تاپ ایسوس شما به شمار می رود،شما می توانید اطمینان داشته باشید که لپ تاپ ایسوس از بهترین کیفیت و بالاترین قابلیت اطمینان برخوردارند.

ایسوس ، برترین برند تولید کننده مادربرد در جهان

ایسوس از سال 1989 بیش از 465 میلیون مادربرد را روانه بازار کرده است.

از هر سه رایانه خانگی که در سال 2010 در سطح جهان به فروش رسیده است ، یکی به مادربرد ایسوس مجهز می باشد.

با توجه به اینکه مادربرد، کلید کیفیت و اطمینان پذیری رایانه و لپ تاپ به شمار می رود. شما می توانید اطمینان داشته باشید که لپ تاپ ایسوس از بهترین کیفیت و بالاترین قابلیت اطمینان برخوردارند.

ایسوس ، یکی از برترین شرکت های IT در سطح جهان

در رتبه بندی "برترین شرکت ها در زمینه نوآوری در سال 2010" که توسط نشریه معتبر Company Fast   که به بررسی نبض وب و صنعت فناوری می پردازد انجام شده است ، شرکت ایسوس در بخش تولید محصولات الکترونیکی جزو 10 شرکت برتر شناخته شده است.

فناوری سبز ایسوس

شرکت ایسوس در زمینه بکارگیری فناوری های سبز همچنان یکی از پیشگامان صنعت به شمار رفته و اولین شرکت در جهان است که گواهینامه "EU Flower Eco Certification " را برای رایانه و گواهینامه "EuPCertification " را برای لپ تاپ ایسوس قابل حمل از آن خود کرده است.

رتبه نخست در زمینه کیفیت و خدمات

کمپانی ایسوس همواره در رابطه با تمام محصولات خود در تلاش برای ارائه بهترین هاست.این شرکت پیوسته برای موفقیت در عرضه کیفیت و نوآوری برتر، جوایز و نشان های افتخار را به خود اختصاص می دهد و بازتاب این موضوع در بدست آوردن رتبه نخست در زمینه کیفیت و خدمات محصولات از نشریه  "Wall Street Journal Asia " بخوبی نمایان می باشد.

اثری در تاریخ: لپ تاپ ایسوس

در سخت ترین شرایط و در عجیب و جالب ترین نقاط جهان تحت آزمایش قرار گرفته اند. بسیاری از این شاهکارهای باور نکردنی تبدیل به افسانه شده اند . ما جزئیات این موفقیت ها که ردی فراموش نشدنی از خود در تاریخ بر جای گذاشته اند را در اینجا ذکر می کنیم.

 

لپ تاپ ایسوس در فضا

کارایی بی نقص در شرایط بی وزنی برای 600 روز!

شرکت R&K  ، یکی از تولیدکنندگان بزرگ تجهیزات کامپیوتری و الکترونیکی برای ماموریت ها و سفرهای فضایی با انتخاب دو لپ تاپ ایسوس آنها را به عنوان سخت افزار قابل اطمینان در اختیار فضانوردان قرار داد و هر دولپ تاپ ایسوس در طول 600 روز سفر فضایی ، بدون هیچ گونه مشکل به کار خود ادامه دادند.

"سرگی آودیف" یکی از فضانوردان روس در این باره گفت:"لپ تاپ ایسوس هرگز مانند نوت بوک های شرکت های دیگر بیش از حد گرم نشدند. جریان حرارتی در فضا با زمین کاملا متفاوت است و تنها نوت بوک هایی که به بهترین سیستم خنک کننده مجهز باشند می توانند بصورت مداوم به کار خود ادامه دهند .ما تمام روز بدون هیچ مشکلی از لپ تاپ ایسوس خود استفاده می کردیم." 

لپ تاپ ایسوس در مسافرت های هوایی 
کمک به واحد هلیکوپتر امداد NRMA CareFlight برای نجات جان افراد

پرواز نجات NRMA ، یک واحد هلیکوپتری ویژه اورژانس پزشکی و امداد در ایالت نیوساوث ویلز استرالیاست که در بخش های مختلف خود از جمله بخش هوایی، درمانی و مدیریتی از لپ تاپ استفاده می کند. لپ تاپ ایسوس در برنامه "پرواز نجات" نقشی حیاتی را ایفا کرده است و باعث افزایش تعداد نجات یافتگان در حوادث مختلف شده اند که از ناحیه آمبولانس به مکان حادثه برسند و موجب کاهش میزان مرگ و میر تا 33 درصد شده است. مدیر روابط عمومی پرواز نجات "مارک لیز" در این باره گفت :"همه ی خلبانهای ما تحت تاثیر نوت بوک های ایسوس قرار گرفته و از مقاومت آنها در برابر لرزش های هلیکوپتر، شگفت زده شده اند ما اکنون آماده هستیم که نوت بوک های ایسوس را در تمام هلیکوپترها نصب کرده و آنها را به کامپیوتری مسیریاب متصل کنیم. 

 

لپ تاپ ایسوس در جاده

کارایی فوق العاده در طول یک مسابقه توان فرسای Off-Road

لپ تاپ ایسوس در مسیر مسابقه PATAGONIA 2000 که از میان بیابان های داغ و کوهستان های پوشیده از برف می گذشت، کارایی خوبی را ارائه کرده و وظایف مهمی را به انجام رساندند. این لپ تاپ ها مجهز به GPS هستند و قابلیت نمایش نقشه های دینامیک ، به عنوان دستگاههای مسیریاب وظیفه خود را به بهترین شکل انجام داده و همچنین به عنوان ابزارهای ارتباطی سیار، قابلیت ایمیل و ویدئو کنفرانس را ارائه نمودند.

"آیو شوکی " برگزار کننده مسابقات در این رابطه گفت:"بدیهی است که لپ تاپ ایسوس بخوبی از پس شرایط بسیار سخت این سفر توان فرسا بدون هیچ عیب و نقصی برآمدند."

لپ تاپ ایسوس در دورترین نقطه زمین

فتح قطب جنوب

کارایی فوق العاده لپ تاپ ایسوس در سرمای بسیار شدید قطب جنوب به ثبت رسیده است .این لپ تاپ ها در دسامبر 2003 ، در طول سفر اکتشافی دو کوهنورد پرآوازه به نام های "شی وانگ" و "جیان لیو" برای فتح قله وینسون، بلندترین قله در منطقه آنتراکتیکا با ارتفاع 16000 پا که دمای هوا در آن به زیر 100- درجه فارنهایت می رسد، کارایی فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشتند. این کوهنوردان، نوت بوک های S200N  ایسوس را برای ثبت و اشتراک گذاری تجربیات سفر به همراه خود برده بودند.

 

لپ تاپ ایسوس بر فراز بلندترین قله جهان

اولین لپ تاپ ایسوس  که به قله اورست رسیدند.

شرایط محیطی بر فراز بلندترین قله جهان ممکن است  لپ تاپ های دیگر را دچار مشکل کند، اما چندین مدل از لپ تاپ  ایسوس شامل U5  و S6 که در ساخت آنها از چرم و بامبو استفاده شده است و همچنین W7 و U1 ، برای یک سفر اکتشافی به قله اورست که در زبان محلی Qomolangma نامیده میشود، انتخاب شدند. در کمپ اصلی در ارتفاع 5000 متری ، لپ تاپ های دیگر به دلیل سرمای بسیار پایین Boot Up  نشده و تنها این لپ تاپ ایسوس بخوبی به کار خود ادامه داد. رهبر تیم اکتشافی کاپیتان "وانگ یونگ فونگ" ، به منظور قدردانی از بکاگیری فناوری های دوست دار محیط زیست، یک لپ تاپ U5 ایسوس را به همراه خود به قله اورست در ارتفاع 8848 متری برد و به این ترتیب لپ تاپ ایسوس اولین لپ تاپی بود که توانست به قله اورست برسد.

انجام سخت ترین آزمایش ها برای تضمین بالاترین کیفیت

لپ تاپ ایسوس تحت آزمایش های بسیار سختی قرار گرفت که مقاومت و قابلیت اطمینان همه مدل ها را تضمین می کنند.در این آزمایش ها،برای اطمینان از ارائه کارایی بی نظیر حتی در سخت ترین شرایط ،نوت بوک ها تحت فشارهایی قرار داده می شوند که بصورت عادی در زندگی روزانه وجود ندارند.

 

آزمایش کیبورد لپ تاپ ایسوس

شرکت ایسوس کیبوردها و بخصوص کلیدهایی را که بیشتر مورد استفاده هستند، از لحاظ راحتی و مقاومت مورد آزمایش قرار می دهد.

 

 

آزمایش نویز لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ های ایسوس از لحاظ تولید نویز تحت آزمایش های بسیار دقیقی قرار

می گیرند تا بتوانند محیط پردازشی ساکت و خوشایندی را برای کاربران خود

ایجاد کنند. کاهش صدای مزاحم ، بی صدا بودن سیستم خنک کننده و اتصال

قطعات، همگی در برابر این سری از آزمایش ها مورد بررسی قرار می گیرند.

 

آزمایش لولا در لپ تاپ ایسوس

لولای صفحه نمایش بصورت بالقوه یکی از نقاط ضعف در هر نوت بوک بشمار می رود. بنابراین شرکت ایسوس استحکام و مقاومت لپ تاپ ایسوس خود را از راه حداقل 20هزار بار باز کردن و بستن درب آنها مورد ارزیابی قرار می دهد. به این ترتیب ، سری لپ تاپ های تجاری ایسوس در این زمینه هم در مقایسه با استانداردهای صنعتی از مقاومت بالاتری برخوردارند.

 

 

آزمایش فشار در لپ تاپ ایسوس

صفحه نمایش LCD نوت بوک ها شکننده هستند و باید توسط یک درب محکم محافظت شوند ، بنابراین شرکت ایسوس در آزمایش های ویژه فشار بر روی پنل های تجاری خود که نسبت به استاندارد صنعتی 20 درصد سخت تر هستند، با آزمودن درب لپ تاپ ایسوس و قرار دادن آن تحت فشار زیاد ، محافظت کامل از هر یک از صفحه نمایش ها را تضمین می کند.

آزمایش سقوط لپ تاپ ایسوس

افتادن یک لپ تاپ لزوما نباید به معنی شکستن آن باشد ؛ برای تضمین این قابلیت ، شرکت ایسوس لپ تاپ ایسوس خود را برای سنجش میزان مقاومت در برابر تصادف های کوچک روزمره، تحت یک سری آزمایش های سقوط از ارتفاع قرار می دهد. با گذشتن از این آزمایش ها، لپ تاپ های تجاری ایسوس از توانایی مقاومت در برابر سقوط از ارتفاعی دو برابر ارتفاع مشخص شده در استانداردهای صنعتی برخوردار هستند.

 

آزمایش شوک پذیری لپ تاپ ایسوس

نوت بوک ها به احتمال زیاد در زمان انتقال به بازار و یا در استفاده های روزمره، در معرض ضربه یا شوک قرار می گیرند. به همین دلیل شرکت ایسوس برای تضمین استقامت هر یک از مدل ها در برابر ضربه ها و تکان های روزانه ، لپ تاپ های ایسوس خود را تحت آزمایش های مختلف شوک پذیری قرار می دهند.

 

آزمایش سرعت بالا در لپ تاپ ایسوس

در آزمایش  HALT  یا آزمایش زندگی پرسرعت (Test Highly Accelerated Life )، نوت بوک در سرعت بالا مورد آزمون قرار می گیرد تا جابجایی آن در حالت حمل ونقل شبیه سازی شود. در این حالت مهندسین ما برای کاهش مشکلاتی که ممکن است در طول جابجایی رخ دهند ارزیابی گسترده ای را به عمل می آورند.

در میان تمامی برند های قدرتمند و سازندگان لپ تاپ, ایسوس به عنوان مطمئن ترین برند در تولید لپ تاپ شناخته شده است

با طرح رضایت مشتریان، 2 شگفتی را با لپ تاپ ایسوس تجربه کنید.

فلسفه  Customer Happiness ایسوس به بهبود همه جانبه تجربه کاربر اختصاص داده شده است. با وجود طراحی زیبا و دلنواز ، کارایی بالای صوتی و تصویری و امکان مدیریت ورودی ها، لپ تاپ ایسوس برای تحقق آنچه در ذهن کاربر نقش بسته طراحی شده است. تجربه ای قابل لمس از Windows 8  با وجود قابلیت صفحه نمایش لمسی که در محصولاتی مانند ,Asus Vivo book Transformer Book , Zenbook TouchAsus TAICHI, سری S550 ,S200,S400,S500 وجود دارند. معنی  Customer Happiness 2.0 ایسوس یعنی تمام دستگاهها ویژگی های زیر را داشته باشد:

طراحی منحصر به فرد و زیبا ی لپ تاپ ایسوس

اصل مهم در ساخت محصولات ایسوس توجه به خواسته مردم و همچنین ارائه یک طراحی چشم گیر است. ظرافت هنری که در تولید ASUS VivoBook   و سری جدید لپ تاپ ایسوس بکار رفته آنها را از همه لحاظ  باشکوه و عالی ساخته است. این نوت بوک ها با صفحه نمایش لمسی و بهره مندی از بدنه متالیک زیبا و ویژگی های هوشمند مانند انحنای مملایم در گوشه ها، روی هم رفته دارای ظاهری ساده و بسیار شیک هستند و بکارگیری فناوری ASUS Splendid  تصویری فوق العاده زیبا را نیز به شما عرضه می دارند.

صدای واضح و قدرتمند لپ تاپ ایسوس

Asus VivoBook یک پکیج چند رسانه ای قابل حمل و جذاب است که با بکارگیری بلندگوهای بزرگتر و نرم افزارهای ویژه تنظیم صدا، بالاترین کیفیت صدا و بیشترین هیجان را به شما می بخشد.

دنیا در زیر انگشتان شما با کیفیت منحصربه فرد لپ تاپ ایسوس

برای ورود اطلاعات به Asus VivoBook   می توانید از صفحه نمایش لمسی ، پد لمسی و یا صفحه کلید استفاده کنید که همگی توسط تیم ASUS Golden Finger برای ارائه بهترین تجربه به کاربر طراحی و بهینه شده اند. تیم طراحان ایسوس همواره در تلاش هستند تا محصولات این شرکت از کارکردی راحت، روان و پاسخگو برخوردار باشند و در این راه موفق به تولید استانداردهایی بسیار فراتر از استانداردهای متوسط صنعتی شده اند .

ذخیره ، اشتراک  و همانند سازی را با لپ تاپ ایسوس

هدف سرویس ابری (Cloud ) ایسوس ، ارائه  یک سرویس مناسب برای توسعه فعالیت کاربران با استفاده از ذخیره سازی ، اشتراک گذاری و هماهنگ سازی آسان اطلاعات است. با وجود برنامه MyBitCast و 32 گیگا بایت فضای رایگان ذخیره سازی تحت وب برای سه سال ، کاربر می تواند به راحتی اطلاعات ، عکس ها و فایل های موسیقی خود را بطور همزمان با چندین دستگاه مختلف هماهنگ کند.




ارسال توسط سیروس خادمی

شکل ویدئو پروژکتور شما هر چه که باشد از لامپ ویدئوپروژکتور ، لامپ بلاست، تراشه DMD، چرخه رنگ، ال سی دی، منبع تغذیه، فن، Main Board و ریموت کنترل امکان تعمیر و یا تعویض با آخرین سرعت در سپند امکان پذیر است.
با توجه به حساسیت تعمیر ویدئوپروژکتور به شما پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه تعمیر آن را به اشخاص غیر متخصص نسپارید.
سال ها تجربه ما در تعمیر ویدئو پروژکتور توانایی تعمیر انواع برند ها را به ما داده است به خصوص اپسون ، شارپ ، سانیو ، سونی ، بن کیو و پاناسونیک.

 




ارسال توسط سیروس خادمی

تعويض انواع چيپستهاي شمالي NORTH BRIDGE
تعويض انواع چيپستهاي جنوبي SOUTH BRIDGE
تعويض انواع كنترولرهاي ورودي و خروجي IO IC
تعويض انواع كنترولرهاي صدا SOUND IC
تعويض انواع كنترولرهاي شبكه LAN
تعويض انواع آي سي هاي تغذيه PWM IC
تعويض انواع آسي هاي مربوط به فركانس CLOCK
تعويض انواع ترانزيستور TRANSISTOR
تعويض انواع ماسفت MOSFET
تعويض انواع قطعات الكترونيكي اس ام دي SMD :مقاومت - خازن - كريستال - سلف - فيوز - ديود - رگولاتور
تعويض انواع اسلاتهاي رم RAM SLOT
تعويض انواع اسلاتهاي گرافيك PCI EXPRESS SLOT - AGP SLOT
تعويض انواع اسلاتهاي پي سي آي PCI SLOT
تعويض انواع سوكت هاي سي پي يو CPU SOCKET
تعويض انواع كانكتورهاي كيبورد و موس PS/2 CONNECTOR
تعويض انواع كانكتورهاي يو اس بي USB CONNECTOR
تعويض انواع كانكتورهاي صدا SOUND CONNECTOR
تعويض انواع كانكتورهاي شبكه LAN CONNECTOR
تعويض انواع كانكتورهاي سريال COM PORT
تعويض انواع كانكتورهاي پارالل PARALELL PORT
تعويض انواع كانكتورهاي 1394
پروگرام كردن انواع بايوسها BIOS PROGRAM
ترميم قطعي مدار PCB CUT

 




ارسال توسط سیروس خادمی

*تعمیر انواع لپ تاپ و نوت بوک

*تعمیرات کلیه قطعات لپ تاپ و نوت بوک

*تعمیرات مادربرد انواع لپ تاپ و نوت بوکتعمیر انواع تبلت و نوت بوک ایسوس

*تعمیرات تخصصی هارد (مکانیک و الکترونیک ، سیلندر و برد)

*تعمیرات تخصصی درایوها(مکانیک،برد،الکترونیک)

*تعمیرات باطری(تعویض سلول و برد)

*تعمیر و عیب یابی LED  و LCD لپ تاب

*باز کردن قفل Bios انواع لپ تاپ و هارد

*تست BUS ،فرکانس و ولتاژ




ارسال توسط سیروس خادمی

دوستان عزیز،

 

برای اگاهی بیشتر شما و آشنایی کامل به محصولات ایسوس میتوانید از خدمات مشاوره رایگان این شرکت     بهره مند شوید تا با اگاهی کامل خرید خوبی را انجام دهید .

این مجموعه به عنوان ایسوس پارتنر در ایران برای دوازدهمین سال متوالی در خدمت شماست.

66465414,66412305




ارسال توسط سیروس خادمی

مرکز تخصصی فروش و تعمیرات انواع لپ تاپ ، فروش انواع باطری و آداپتور

DELL,ACER,LENOVO,ASUS,SONY,HP

فروش ویژه :به ازای هر خرید نوت بوک یک آنتی ویروس ناد از ما هدیه بگیرید.

02166465414




ارسال توسط سیروس خادمی

Dell Latitude E6440 Core i7 - 4600M 8 GB 1 TB 14 AMD Radeon 8690M 2 GB Win 7 Pro گارانتي سال 3 Call
Dell Latitude E7440 Core i5 - 4210U 4 GB 500 GB 14 VGA Intel Win 8.1 گارانتي سال 3 Call
Dell Vostro 5470 Core i7 - 4510U 4 GB 1 TB 14 GeForce 740M 2 GB Dos Silver - Red Call
Dell Vostro 5470 Core i5 - 4210U 4 GB 500 GB 14 GeForce 740M 2 GB Dos Silver - Red Call
Dell Inspiron 3542 Core i5 - 4210U 8 GB 1 TB 15.6 GeForce 820M 2 GB Dos Silver Call
Dell Inspiron 3542 Core i5 - 4210U 4 GB 500 GB 15.6 GeForce 820M 2 GB Dos Silver - Black Call
Dell Inspiron 3542 Core i3 - 4005U 4 GB 500 GB 15.6 GeForce 820M 2 GB Dos Silver - Black Call
Dell Inspiron 3542 Core i3 - 4005U 4 GB 500 GB 15.6 VGA Intel Dos Black Call
Dell Inspiron 3542 Celeron - 2957U 2 GB 500 GB 15.6 VGA Intel Dos Black Call
Lenovo Z50-70 Core i7 - 4510 8 GB 1 TB 15.6 GeForce 840M 4 GB Dos Black Call
Lenovo Z50-70 Core i5 - 4210 6 GB 1 TB 15.6 GeForce 840M 4 GB Dos Silver - White - Black Call




ارسال توسط سیروس خادمی
 سپند مرکز تعمیرات نوت بوک و لپ تاپ دل DELL است. این مرکز با بکارگیری پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های سخت‌افزاری و نیز بهره‌مندی از مهندسین و کارشناسان ارشد و ایجاد سیستم علمی گردش کار (دریافت- تعمیر- تحویل- نظرسنجی) ، آماده ارائه خدمات به مشتریان محترام است
سپند سرویس یکی از معتبرترین گارانتی‌های کشور را با رعایت اصول و اخلاق حرفه‌ای ارائه و بدین طریق موجب رضایت مشتریان گردیده است.
16 سال آدرس و تلفن ثابت ، موجب اطمینان مشتریان و حسن شهرت محلی گردیده است.
خدمات سپند سرویس در بخش تعمیرات به شرح ذیل است:

ارتقاء انواع رم لپ تاپ دل
تعمیرات مربوط به شارژ نشدن لپ تاپ دل
روشن نشدن لپ تاپ دل
تعمیرات چیپ گرافیک مادر بورد لپ تاپ دل
تعمیرات چیپ شمالی مادر بورد لپ تاپ دل
تعمیرات چیپ جنوبی مادر بورد لپ تاپ دل
ارتقاء و رفع مشکلات هارد دیسک لپ تاپ دل
تعمیرات مربوط به تصویر لپ تاپ دل
تعمیر و تعویض ال ای دی لپ تاپ لپ تاپ دل
تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ دل
باتری نوت بوک و لپ تاپ دل
تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ دل
تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ دل
تعمیر و تعویض مودم لپ تاپ دل
تعمیر و تعویض درایو اپتیک (دی وی دی و وی سی دی) لپ تاپ دل
ارتقاء و تعویض هارد لپ تاپ دل
تعمیر مشکلات نمایشی مانند های ولتاژ و لامپ ال سی دی لپ تاپ دل
تعمیر و تعویض فن سی پی یو و هیت سینک لپ تاپ دل
تعمیرات تاچ پد و تراک بال لپ تاپ دل
تعویض کابل فلت لپ تاپ دل
بلوتوث داخلی لپ تاپ دل
تعمیر قطعی پورت‌های یو اس بی لپ تاپ دل
تعمیر کارت شبکه داخلی لپ تاپ دل
تعمیرات و تعویض مربوط به سیستم صدای لپ تاپ و اسپیکر لپ تاپ دل

 

 
 



ارسال توسط سیروس خادمی
  • تعمیر ال سی دی تبلت ایسوس
  • تعمیر برد تبلت ایسوس
  • تعمیر باتری تبلت ایسوس
  • تعویض باتری تبلت ایسوس
  • تعمیر دوربین تبلت ایسوس
  • تعویض دوربین تبلت ایسوس
  • تعمیر آی سی تغذیه تبلت ایسوس و سایر قطعات سخت افزاری تبلت ایسوس
  • تعمیر اسپیکر تبلت ایسوس
  • تعویض اسپیکر تبلت ایسوس
  • تعمیر میکروفن تبلت ایسوس
  • تعویض میکروفن تبلت ایسوس
  • تعمیر پلیت آنتن تبلت ایسوس
  • تعویض پلیت آنتن تبلت ایسوس
  • فلش نرم افزاری تبلت ایسوس
  • نصب رام تبلت ایسوس
  • تعویض آی سی تغذیه تبلت ایسوس و سایر قطعات سخت افزاری تبلت ایسوس
     
     
     

    در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و رفع نیازهای همکاران گرامی، واحد تعمیر تبلت ایسوس را با تیمی از باتجربه ترین متخصصین تعمیر تبلت ایسوس راه اندازی نموده است. این واحد با بهره گیری از تجربه ۲۰ ساله در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری تبلت و موبایل را با قطعات اورجینال و مناسب ترین قیمت به مشتریان و همکاران محترم  ارائه می دهد. همچنین تیم تعمیرات نرم افزاری این مرکز، با دارابودن آرشیو کامل Firmware کلیه تبلت های اورجینال و چینی ، خدمات نرم افزاری تبلت شامل نصب رام و فلش انواع تبلت را با رام های اورجینال شرکتهای سازنده با هزینه ای بسیار مناسب به مشتریان عزیز ارائه میکند.

    تعمیر تبلت ایسوس  و انواع بردهای الکترونیکی با  تجهیزاتی پیشرفته ، مدرن و ابزارآلات لحیم کاری روز جهان جهت رفع مشکل انواع تبلت به صورت تخصصی و ۱۰۰% تضمینی . ( مشاوره و بازدید رایگان )

     

    این واحد به عنوان اولین گروه تعمیر تبلت ایسوس در کشور و با دارا بودن مجموعه کاملی از قطعات تبلت از جمله تاچ ، ال سی دی و آی سی های انواع تبلت ایسوس ، آماده تامین قطعات تبلت و تعمیر تبلت ایسوس با قیمتی اقتصادی برای همکاران عزیز در سراسر کشور  می باشد.




ارسال توسط سیروس خادمی

بررسی تخصصی و عیب یابی و تعمیر مادربرد لپ تاپ Asus ، تست کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها (IC / خازن / دیود / مقاومت / فت/ ترانزیستور و … )

ریست پسورد بایوس لپ تاپ Asus  همه ی مدل ها یا به اصطلاح برداشتن پسورد Bios و همچنین بروز رسانی و ویرایش انواع بایوس لپ تاپ Asus

بررسی و رفع عیب Blue Screen یا به اصطلاح Blue Page در لپ تاپ Asus که مربوط به ویندوز ، هارد دیسک ، رم و یا حتی مدار RTC باشد.

ارتقاء لپ تاپ Asus در صورت امکان و پذیرش مادربرد لپ تاپ

تعویض انواع چیپ مانند چیپ گرافیک ، چیپ جنوبی ، چیپ شمالی که با استفاده از بی جی ای ماشین Reball ، ReSolve و یا Rework می شوند.

بررسی و تعمیر مدار LAN و رفع مشکلات آی سی LAN از قبیل عدم شناسایی ( No Detect ) . بررسی و تعمیر مدار SOUND و رفع مشکلاتی از قبیل نداشتن صدا ، رفع مشکلات مدار CLOCK و تعمیر مدار RTC  و رفع مشکلاتی از قبیل به هم ریختن تاریخ و ساعت سیستم ، تعمیر  مدار PWM (تعمیر مدار تأمین کننده ولتاژ CPU) که مشکل غالبی که درصورت خرابی این مدار بوجود می آید، شناسایی نشدن CPU است. تعمیر مدار POWERING در لپ تاپ ، پل جنوبی و پل شمالی و همچنین جریان کشی مدار ، رفع  مشکلات مدار باک شارژر

تست کامل فرکانس و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی لپ تاپ Asus جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات احتمالی

 

 

تعمیر هارد لپ تاپ Asus که شامل تعمیر سیلندر هارد دیسک ، تعمیر برد هارد ، رفع بدسکتور هارد ، بازیابی اطلاعات و  تست کامل هارد از لحاظ سلامت سیلندر و مکانیک هارد و همچنین هد هارد لپ تاپ Asus همه مدل ها ( الکترونیکی و مکانیکی ) و درصورت امکان

تعمیر درایو لپ تاپ Asus انواع مدلهای درایو نوری اعم از DVD-WR ، CD-Drive ، BlueRay ( رفع مشکلات الکترونیکی و مکانیکی)   و تعویض درایو لپ تاپ Asus

تعمیر گرافیگ لپ تاپ Asus و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ لپ تاپ (Asus VGA) و همچنین تعمیر GPU لپ تاپ Asus (GPU Reball , GPU Resolve , GPU Rework)، نصب کارت گرافیک لپ تاپ Asus ، درصورت امکان ارتقاء گرافیک لپ تاپ Asus

نصب وایرلس لپ تاپ Asus ، نصب بلوتوث لپ تاپ Asus ، تعویض وایرلس و بلوتوث لپ تاپ  Asus در تمامی مدل ها (Asus Wirless – Asus Bluetooth)

تعمیر باتری لپ تاپ Asus که شامل تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه ، تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و همچنین درصورت نیاز تعویض باتری لپ تاپ Asus (باتری اصلی لپ تاپ )

تعمیر شارژر لپ تاپ Asus ( آداپتور لپ تاپ Asus ) انواع مدل ها  ، تعمیر کابل برق و تعویض کانکتور شارژر لپ تاپ Asus

تعمیر مودم لپ تاپ Asus و تعویض مودم لپ تاپ (Asus Modem)

تعویض کی برد لپ تاپ Asus و در صورت امکان تعمیر کیبرد لپ تاپ Asus

تعمیر بلندگوی لپ تاپ Asus و تعویض بلندگو لپ تاپ Asus

 

 

انجام خدمات تخصصی تعمیر LCD انواع لپ تاپ Asus ، تعمیر انواع LED لپ تاپ Asus و تعویض LCD و همچنین تعویض LED لپ تاپ Asus و همینطور صفحه لمسی و HD ، تست کامل LCD و LED جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل ، ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و دیگر مشکلات از جمله High Voltage  و …

تعمیر لولای شکسته نوت بوک Asus ، تعمیر قاب شکسته لپ تاپ Asus و همچنین تعویض لولای شکسته لپ تاپ Asus و تعویض قاب نوت بوک Asus در همه ی مدل ها

انجام تنظیمات لپ تاپ Asus جهت بهینه سازی و افزایش سرعت نرم افزار ها و همینطور انجام تنظیمات نرم افزار ها جهت هماهنگی بیشتر اجزای لپ تاپ Asus

بررسی و کنترل کلیه اجزای لپ تاپ شامل کابل های اتصال ، فن لپ تاپ ، درایوهای نوری و منبع تغذیه و همینطور کنترل ولتاژ مدارهای الکترونیکی مادربرد ، کارت گرافیک ، مودم ، پاور و غیره

روغن کاری فن و شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک لپ تاپ Asus

تخلیه گرد و غبار از کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لپ تاپ Asus

نصب ویندوز ۸ ، ۸.۱ و همینطور ویندوز ۷ ، درایورها و کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی بطور کامل و جامع

 




ارسال توسط سیروس خادمی

 

اندی گرین برگ ( یکی از نویسنده های سایت Wired ) عقیده دارد یکی از خطرناک ترین کارهایی که با کامپیوتر خود می تواند انجام دهید اتصال یک حافظه USB به آن است.

بر اساس گزارش گرین برگ ، نوعی جدید از بدافزار های کامپیوتری با نام ” BadUSB ” با مخفی شدن در حافظه های یو اس بی پس از اتصال حافظه به سیستم به درایوهای شما نفوذ کرده و باعث تغییر در ساختار فایل ها و یا مسیر ترافیک وب سایت ها می شود.

با توجه به اینکه این نوع ویروس در درایو های کامپیوتر شما جا خوش می کنند تنها راه جلوگیری از نفوذ آن ها تغییر نحوه عملکرد درگاه USB در سیستم عامل شما می باشد.

گرین برگ در ادامه گزارش خود گفته :
مشکلاتی که این ویروس ها در سیستم ایجاد می کنند قابل رفع کردن نیست.اما ما در حال آزمایش روش های مختلف و آشنایی با نحوه عملکرد این ویروس هستیم.

وی عقیده دارد فعلا تنها راه جلوگیری از نفوذ این ویروس به سیستم جلوگیری از اتصال حافظه های مشکوک به سیستم است.البته این کنته را هم نباید فراموش کنیم که قطعا شرکت های امنیتی تولید کننده نرم افزار های آنتی ویروس در حال کار بر روی این ویروس و راه های از بین بردن و پیشگیری از اجرای آن در سیستم هستند.

یک کارشناس امنیتی با نام مت بلیز به نقل از ادوارد اسنودن می گوید :

تعدادی از حملات NSA از طریق درگاه های یو اس بی شبهات زیادی به عملکرد این ویروس دارد !

منبع : theverge




ارسال توسط سیروس خادمی

تعمیر انواع مادربرد لپ تاپ با بروزترین تکنولوژی و تجهیزات توسط افراد متخصص . کلیه بردها زیر نظر متخصصان ما و با تجهیزات مدرن ایرادیابی شده و تعمیر خواهد شد. تعمیرات لپ تاپ (نوت بوک) در مجموعه ما مختص به برند خاصی نبوده و متخصصین ما با تجربه چندین ساله خود در حیطه تعمیرات لپ تاپ قادر به تعمیر کلیه لپ تاپ ها از هر نوع و برندی هستند.

تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ با جدیدترین تجهیزات تعویض چیپ




ارسال توسط سیروس خادمی

اجاره سیستم صوتی حرفه ای و نیمه حرفه ای بنا به نیاز شما با اپراتور مجرب و بهترین کیفیت خروجی

اجاره LCD و پروجکشن برای انواع مراسم با اپراتور حرفه ای با بهترین کیفیت خروجی

فیلم برداری از مجالس و مراسمها                                                                                                           
با پیشرفته ترین دوربینها و بهترین کیفیت (Full HD) و فیلمبردار حرفه ای

مهندس خادمی
09123994350

 



ارسال توسط سیروس خادمی

انواع ویدیو پروژکتور

فروش انواع ویدیو پروژکتور

تعمیر انواع ویدیو پروژکتور

اجاره انواع لوازم (پرده و کابل و ...)

فیلم برداری و پخش مستقیم روی ویدیو پروژکتور




ارسال توسط سیروس خادمی

امروزه با پيشرفت تكنولوژي، روشهاي آموزشي دچار تحولي عظيم گرديده اند .يكي از مهمترين اين روش ها، ويدئو پروژكتور مي باشد. استفاده از اين ابزار در عرصه بازرگاني و تجاري هم چنين در سمينارها و كنفرانسها موجب تحول عظيمي در انتقال مفاهيم به مخاطب شده است. براي انتخاب يك دستگاه ويدئو پروژكتور بايد همواره به دنبال يافتن آيتم هاي مناسبي بود، در اين راستا شركت سپند با بهره گيري از توانايي خود توانسته در اين زمينه گام بردارد. 

خدمات این شرکت:                                                      

اجاره ويديو پروژكتور 
فروش انواع ويديو پروژكتور 
تعمير انواع ويديو پروژكتور 
نماينده ويديو پروژكتور هاي nec -toshiba-sony-sanyo
قبل از خريد يا اجاره حتما با ما تماس بگيريد.
شركت خدمات رايانه اي سپند




ارسال توسط سیروس خادمی

نوت بوک های وایو – سونی ( VAIO – SONY ) در تمام جهان دارای طرفداران خاص خود هستند. طراحی های زیبا و تنوع رنگی و ظاهری آنها ، هیچ گزینه مخدوشی را برای کاربران باقی نمی گذارد. استفاده از برند معروف این محصولات ، اطمینان خاطری برای استفاده بی عیب و نقص از این تکنولوژی خواهد بود. قطعات سخت افزاری مرغوب مورد استفاده در آنها میتواند کارکرد آنها را تضمین کند.

اما گاهی اوقات به علت عدم آشنایی کاربران از روش های نگهداری و حفظ عمر قطعات ، بخشی هایی از این دستگاه دچار افت کیفیتی شده که از عملکرد مطلوب نوت بوک جلوگیری میکند.

دوقطعه بسیار مهم در ایجاد محیط مناسب برای کارکرد صحیح لپ تاپ ها ، شارژر و باطری آنهاست.

این دو قطعه بر اثر استفاده زیاد و به مرور زمان بر اثر نوسانات ناخواسته برق ، عدم شارژ و دشارژ صحیح باطری نوت بوک در طول مصرف ، عدم خنک نگه داشتن شارژر در زمان استفاده ، استفاده طولانی از لب تاپ درحالی که دستگاه به برق متصل است و باطری نیز فعال است ، ضربه ، شکستگی ، رطوبت و عوامل محیطی دیگر ، عمر مفید و کارآیی مطلوب خود را از دست داده و به مرور زمان از کارکرد صحیح لب تاب شما میکاهند. در موارد زیادی نیز دیده شده اختلالات برقی که براثر فعالیت نامطلوب شارژر و باطری نوت بوک ایجاد می شوند ، صدمات جدی و هزینه بردار و گاهی جبران ناپذیری بر سخت افزار نوت بوک وارد میکنند. این صدمات می توانند شامل سوختن سی پی یو ، رم ، صفحه نمایش ، هارد و یا از کارافتادن دستگاه های جانبی که به وسیله یو اس بی به نوت بوک متصل می شوند نیز شود.

برای جستجوی باطری نوت بوک خود کافی است مدل نوت بوک و یا شماره کد باطری نوت بوک خود ، که معمولا بر روی بدنه آن نوشته شده است را داشته باشید.




تاریخ: شنبه 19 مرداد 1395برچسب:باتری,لپ تاپ,شارژر سونی,نمایندگی sony,
ارسال توسط سیروس خادمی
ارسال توسط سیروس خادمی
ارسال توسط سیروس خادمی
ارسال توسط سیروس خادمی
ارسال توسط سیروس خادمی
ارسال توسط سیروس خادمی
ارسال توسط سیروس خادمی
 
تعمیرات تخصصی انواع یوپی اس ایرانی و خارجی تکفاز

تعمیرات تخصصی انواع یوپی اس

تعمیر انواع پرینتر 

تعمیر انواع مانیتور

تعمیر انواع لپ تاپ

تعمیر انواع نوت بوک

 




تاریخ: سه شنبه 19 مرداد 1395برچسب:نمایندگی اسوس,نمایندگی نوتبوک اسوس,نمایندگی لپتاپ ایسوس,نمایندگی لپتاپasus,نمایندگی نوت بوکASUS,نمایندگی HP ,نمایندگی نوتبوک HP,نمایندگی لپتاپ HP,نمایندگی لپتاپHP,نمایندگی نوت بوکHP,نمایندگی اچ پی ,نمایندگی اچ پی ,نمایندگی نوت بوک اچ پی ,وارد کننده اچ پی , نمایندگی سونی,نمایندگی لپتاپ سونی,نمایندگی وایو,نمایندگی SONY,نمایندگی لپ تاپ سونی,نمایندگی لپ تاپ VAIO,نمایندگی ایسر,نمایندگی ACER,نمایندگی لپ تاپ ایسر,نمایندگی لپ تاپ Acer, نمایندگی اسوس,نمایندگی نوتبوک اسوس,نمایندگی لپتاپ ایسوس,نمایندگی لپتاپasus,نمایندگی نوت بوکASUS,نمایندگی HP ,نمایندگی نوتبوک HP,نمایندگی لپتاپ HP,نمایندگی لپتاپHP,نمایندگی نوت بوکHP,نمایندگی اچ پی ,نمایندگی اچ پی ,نمایندگی نوت بوک اچ پی ,وارد کننده اچ پی , نمایندگی سونی,نمایندگی لپتاپ سونی,نمایندگی وایو,نمایندگی SONY,نمایندگی لپ تاپ سونی,نمایندگی لپ تاپ VAIO,نمایندگی ایسر,نمایندگی ACER,نمایندگی لپ تاپ ایسر,نمایندگی لپ تاپ Acer,نمایندگی دل,نمایندگی dell,نمایندگی لپ تاپ دل,نمایندگی لپ تاپ dell,نمایندگی نوت بوک دل,نمایندگی نوتبوک DELL, :تعمیرات لپ تاپ توشیبا,تعمیرات لپ تاپ سونی,تعمیرات لپ تاپ دل,تعمیرات لپ تاپ اسوس,تعمیر لپ تاپ ایسر,تعمیر لپ تاپ اپل,تعمیر لپ تاپ اچ پی,تعمیر لپ تاپ سوزوکی,تعمیرات نوت بوک اسوس,تعمیرات نوت بوک سونی,تعمیر نوت بوک اچ پی,تعمیر نوت بوک سوزوکی,تعمیرات نوت بوک توشیبا,تعمیر نوت بوک ایسر,تعمیر نوت بوک اپل,تعمیرات نوت بوک دل,نمایندگی ایسوس,نمایندگی اسوس,نمایندگی دل,نمایندگیdell,نمایندگی hp,نمایندگی اچ پی,نمایندگی توشیبا,تعمیر یو پی اس, تعمیر انواع یو پی اس,تعمیر ups,
ارسال توسط سیروس خادمی
 

 

LINE INTERACTIVE سینوسی 


یو پی اس فاراتل DSS1500X- RM 

یو ‏پی‏ اس فاراتل DSS2000X-RT 

یو ‏پی‏ اس فاراتل DSS3000X-RT 

ONLINE DOUBLE CONVERSION 

یو پی اس جایگاه سوخت فاراتل 2KVA رک مونت به همراه کابینت باتری محتوی 8 عدد باتری 12 ولت 9 آمپر ساعت 

یو ‏پی‏ اس فاراتل SDC1500 S-RM 

یو ‏پی‏ اس فاراتل SDC2000 S-RM 

یو پی اس فاراتل SDC3000S-RT 

یو پی اس فاراتل SDC6000X-RT 

یو پی اس فاراتل CAD10KX1-RT4U تک فاز ورودی ، تک فاز خروجی 10KVA 

یو پی اس فاراتل CAD10KX3-RT4U سه فاز ورودی ، تک فاز خروجی 10KVA 

باتری خشک سیلد اسید فاراتل 

باتری 12 ولت 9 آمپر ساعت فاراتل 

باتری 12 ولت 28 آمپر ساعت فاراتل 

باتری 12 ولت 42 آمپر ساعت فاراتل 

باتری 12 ولت 65 آمپر ساعت فاراتل 

باتری 12 ولت 100 آمپر ساعت فاراتل 


48V/18AH - کابینت باتری 48 ولت فاراتل محتوی 8 عدد باتری 12 ولت 9 آمپرساعت 

48V/28AH - کابینت باتری 48 ولت فاراتل محتوی 4عدد باتری 12 ولت 28 آمپرساعت 

48V/42AH - کابینت باتری 48 ولت فاراتل محتوی 4عدد باتری 12 ولت 42 آمپرساعت 

48V/65AH - کابینت باتری 48 ولت فاراتل محتوی 4عدد باتری 12 ولت 65 آمپرساعت 

48V/100AH - کابینت باتری 48 ولت فاراتل محتوی 4عدد باتری 12 ولت 100 آمپرساعت 

48V/100AH با شارژر قوی - کابینت باتری 48 ولت فاراتل محتوی 4عدد باتری 12 ولت 100 آمپرساعت مجهز به شارژر قوی 

96V/9AH - کابینت باتری 96 ولت فاراتل محتوی 8 عدد باتری 12 ولت 9 آمپرساعت 

96V/18AH با شارژر قوی - کابینت باتری 96 ولت فاراتل محتوی 16 عدد باتری 12 ولت 9 آمپرساعت 

96V/28AH با شارژر قوی - کابینت باتری 96 ولت فاراتل محتوی 8 عدد باتری 12 ولت 28 آمپرساعت 

96V/42AH با شارژر قوی - کابینت باتری 96 ولت فاراتل محتوی 8 عدد باتری 12 ولت 42 آمپرساعت 

240V/9AH - کابینت باتری 240 ولت فاراتل محتوی 20 عدد باتری 12 ولت 9 آمپرساعت 

240V/28AH با شارژر قوی - کابینت باتری 240 ولت فاراتل محتوی 20 عدد باتری 12 ولت 28 آمپرساعت 

240V/42AH با شارژر قوی - کابینت باتری 240 ولت فاراتل محتوی 20 عدد باتری 12 ولت 42 آمپرساعت 



یو‏ پی اس فاران Blazer 600 VA 

یو پی اس فاران Blazer 1200 VA 


یو پی اس فاران ASmart 1.5 KVA 

یو پی اس فاران ASmart 2 KVA 

یو پی اس فاران ASmart 3 KVA 


یو پی اس جایگاه سوخت فاران 2KVA رک مونت به همراه کابینت باتری محتوی 8 عدد باتری 12 ولت 9 آمپر ساعت 

UPS یو پی اس فاران تیتان 1KVA 

UPS یو پی اس فاران تیتان 2KVA 

UPS یو پی اس فاران تیتان 3KVA 

UPS یو پی اس فاران تیتان 6KVA 

UPS یو پی اس فاران تیتان 10KVA 


UPS Rackmount یو پی اس رک مونت فاران 1KVA تیتان 

UPS Rackmount یو پی اس رک مونت فاران 2KVA تیتان 

UPS Rackmount یو پی اس رک مونت فاران 3KVA تیتان

 




ارسال توسط سیروس خادمی

بسمه تعالي

      با توجه به توسعه روز افزون صنعت كامپيوتر،الكترونيك و ماشين هاي اداري در دنيا و استفاده از اين فن آوري كار آمد در تمام عرصه ها، ضرورت ايجاد يك مركز ارائه كننده خدمات تخصصي در زمينه سيستم هاي فوق محسوس ميباشد.        

      در اين راستا خدمات كامپيوتر سپند با سابقه 12 سال فعاليت مستمر بر آن شد همزمان با فناوري روز دنيا و تجربه علمي و  عملي با دراختيار داشتن كادر مجرب جهت عرضه محصولات مختلف انفورماتيك وخدمات پس از فروش  را راه اندازي كند كه در  ذيل به انها اشاره ميشود:

      1. نمايندگي رسمي شركت فرزانگان فارس                                         HP,BENQ                                                

      2. نمايندگي رسمي شركت رايان بدر الكتريك         CREATIVE, BELKIN,LOGITECH

      3. نمايندگي رسمي شركت ايران نارا                          BENQ,LEXMARK                                               

4. نمايندگي رسمي شركت ويستا پخش رايانه  ASUS,ACER,INTEL,MAXTOR,SEAGATE           

      5. نمايندگي رسمي شركت ماتریکس       THERMLTEK,MSI,AMD.EDIFIER,SUPERTALENT,…

     6. نمايندگي رسمي شركت افتاب شرق      TOSHIBA                                     

     7. نمايندگي رسمي شركت آواژنگ            GIGABYTE

     8. تعمير انواع نمايشگرهاي CRT , LCD                                                     

      9.تعمير و فروش      UPS

     10. تهيه مواد مصرفي ماشينهاي اداري

     11. فروش قطعات كامپيوتر و شبكه                  (PC,NOTEBOOK)

     12. عقد قرار داد جهت خدمات پشتيباني و نگهداري كليه ماشين هاي اداري در تمامي سطوح  (FUJITSU,KODAK,BROTHER,HP,CANON,LEXMARK,EPSON,XEROX,SAMSUNG)

       شركت سپند افتخار همكاري با موسسات زير را دارد :

      دانشكده علوم پزشكي - شركت گسترش انفورماتيك - راه آهن (رجا) - اتحاديه كارگران بيمارستانها - سازمان قوه قضاییه نیروهای مسلح – سازمان نظام مهندسی استان تهران  -سازمان همیاری شهرداری استان تهران-شرکت ایزایران – سایپا پرس




ارسال توسط سیروس خادمی

+ تعمیرات مادربرد انواع لپ تاپ و کامپیوتر ( 100% تضمینی)
+ تعمیرات هارد دیسک ( مکانیک و الکترونیک ، سیلندر و برد و بد سکتور گیری)
+ تعمیرات فوق تخصصی درایو های نوری ( مکانیک و برد الکترونیک)
+ تعمیرات باطری انواع لپ تاپ ، نوت بوک ( تعویض سلول و تعمیر برد )
+ تعمیر و عیب یابی و رفع سوختگی پیکسل LCD
+ باز کردن قفل ( Bios ) انواع لپ تاپ ، کامپیوتر و هارد
+ تعمیرات و عیب یابی انواع مودم لپ تاپ و کامپیوتر (Modem )
+ تعمیر و تعویض گرافیک انواع لپ تاپ و کامپیوتر (VGA)
+ تعمیر و تعویض LCD و LED تمامی لپ تاپ ها ( نوت بوک ها)
+ تعمیر و انواع شارژر ( آداپتور انواع لپ تاپ )
+ تعویض و ارتقاء انواع لپ تاپ و کامپیوتر ( نوت بوک)
+ تعمیر و تعویض کیبورد انواع لپ تاپ ( نوت بوک)
+ تعمیر و تعویض انواع چیپ ست ها
+ تعمیرات وایرلس و بلوتوث لپ تاپ ( نوت بوک)
+ بازیابی اطلاعات هارد ( سخت افزاری و نرم افزاری )
+ بازیابی اطلاعات فلش و تعمیرات فلش مموری
+ تعمیرات شکستگی لولا و قاب و همچنین تعویض قاب نوت بوک
+ تست کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها ( مقاومت ها-خازن ها-دیود ها-ترانزیستور ها-سلف ها-فت ها-ماسفت ها و )
+ تست کامل هارد از لحاظ سلامت سیلندر و مکانیک هارد.
+ تست کامل سلامت بورد هارد و جلوگیری از هر گونه مشکل و از بین رفتن اطلاعات هارد دیسک
+ تست کامل LCD و مانیتور جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل ، ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف های ولتاژ و ...
+ تست کامل فرکانس های مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات در این زمینه.
+ بروزرسانی و باز کردن انواع پسورد بایوس و هارد در صورت امکان.
+ بررسی و کنترل کلیه اجزای رایانه شامل : اتصالات ، فن ها ، درایوهای نوری ، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
+ کنترل ولتاژ کلیه مدارهای الکترونیکی مادربرد ، کارت گرافیک ، مودم ، پاور و غیره
+ انجام تنظیمات کلیه نرم افزارهای موجود بر روی رایانه جهت هماهنگی بیشتر با اجزای دستگاه
+ انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه سازی و افزایش سرعت نرم افزارهای کاربردی

تعمیرات لپ تاپ سونی ، تعمیرات لپ تاپ توشیبا
تعمیرات لپ تاپ ایسوز ، تعمیرات لپ تاپ ایسر
تعمیرات لپ تاپ دل ، تعمیرات لپ تاپ اچ پی
تعمیرات لپ تاپ اپل ، تعمیرات لپ تاپ سوزوکی
تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو ، تعمیرات لپ تاپ ال جی




ارسال توسط سیروس خادمی
مجهزترین کارگاه تعمیرات تخصصی انواع نوت بوک و لپ تاپ
تعمیرات کلیه قطعات سخت افزاری  نوت بوک ، لپ تاپ 
BENQ - GATEWAY - PANASONIC - ASUS - ACER - HP - COMPAQ - TOSHIBA - DELL - SONY و ...
 

 

 

 

 خدمات سخت افزاری             خدمات نرم افزاری

تعمیرات فوق تخصصی انواع مادربرد نوت بوک ( main board)  
تعمیرات انواع هارد نوت بوک (H.D.D) 
تعمیر و تعویض LCD نوت بوک به صورت تخصصی 
تعمیرات مودم نوت بوک (modem) تعمیرات کارت گرافیک نوت بوک (VGA)  
 بازیابی اطلاعات هارد دیسک 
تعمیر و تعویض-DVD ROM CD RW-CD ROM-DVD RW نوت بوک   
تعمیر و تعویض کیبورد و قاب انواع نوت بوک (laptop , notebook) 
تعمیرات انواع شارژر و باطری نوت بوک ( adapter , battery)  
تعویض و ارتقاء CPU , Ram , Modem , HDD , ... laptop , notebook , 
تعویض انواع چیپها شمالی جنوبی گرافیک North Bridge-South Bridge-Graphic Bridge  
باز کردن قفل بایوس(BIOS) انواع لپ تاپ و هارد . 
نصب و آرشیو کامل درایورهای (Driver) انواع نوت بوک
تعمیر و تعویض لولا و اتصالات مکانیکی انواع نوت بوک 
رفع نواقص ناشی از شکستگی انواع نوت بوک   
رنگ و جوش پلاستیک 
نصب ویندوز VISTA وXP



ارسال توسط سیروس خادمی

تعويض انواع چيپستهاي شمالي NORTH BRIDGE
تعويض انواع چيپستهاي جنوبي SOUTH BRIDGE
تعويض انواع كنترولرهاي ورودي و خروجي IO IC
تعويض انواع كنترولرهاي صدا SOUND IC
تعويض انواع كنترولرهاي شبكه LAN
تعويض انواع آي سي هاي تغذيه PWM IC
تعويض انواع آسي هاي مربوط به فركانس CLOCK
تعويض انواع ترانزيستور TRANSISTOR
تعويض انواع ماسفت MOSFET
تعويض انواع قطعات الكترونيكي اس ام دي SMD :مقاومت - خازن - كريستال - سلف - فيوز - ديود - رگولاتور
تعويض انواع اسلاتهاي رم RAM SLOT
تعويض انواع اسلاتهاي گرافيك PCI EXPRESS SLOT - AGP SLOT
تعويض انواع اسلاتهاي پي سي آي PCI SLOT
تعويض انواع سوكت هاي سي پي يو CPU SOCKET
تعويض انواع كانكتورهاي كيبورد و موس PS/2 CONNECTOR
تعويض انواع كانكتورهاي يو اس بي USB CONNECTOR
تعويض انواع كانكتورهاي صدا SOUND CONNECTOR
تعويض انواع كانكتورهاي شبكه LAN CONNECTOR
تعويض انواع كانكتورهاي سريال COM PORT
تعويض انواع كانكتورهاي پارالل PARALELL PORT
تعويض انواع كانكتورهاي 1394
پروگرام كردن انواع بايوسها BIOS PROGRAM
ترميم قطعي مدار
 PCB CUT




ارسال توسط سیروس خادمی

تعويض انواع چيپستهاي شمالي NORTH BRIDGE
تعويض انواع چيپستهاي جنوبي SOUTH BRIDGE
تعويض انواع كنترولرهاي ورودي و خروجي IO IC
تعويض انواع كنترولرهاي صدا SOUND IC
تعويض انواع كنترولرهاي شبكه LAN
تعويض انواع آي سي هاي تغذيه PWM IC
تعويض انواع آسي هاي مربوط به فركانس CLOCK
تعويض انواع ترانزيستور TRANSISTOR
تعويض انواع ماسفت MOSFET
تعويض انواع قطعات الكترونيكي اس ام دي SMD :مقاومت - خازن - كريستال - سلف - فيوز - ديود - رگولاتور
تعويض انواع اسلاتهاي رم RAM SLOT
تعويض انواع اسلاتهاي گرافيك PCI EXPRESS SLOT - AGP SLOT
تعويض انواع اسلاتهاي پي سي آي PCI SLOT
تعويض انواع سوكت هاي سي پي يو CPU SOCKET
تعويض انواع كانكتورهاي كيبورد و موس PS/2 CONNECTOR
تعويض انواع كانكتورهاي يو اس بي USB CONNECTOR
تعويض انواع كانكتورهاي صدا SOUND CONNECTOR
تعويض انواع كانكتورهاي شبكه LAN CONNECTOR
تعويض انواع كانكتورهاي سريال COM PORT
تعويض انواع كانكتورهاي پارالل PARALELL PORT
تعويض انواع كانكتورهاي 1394
پروگرام كردن انواع بايوسها BIOS PROGRAM
ترميم قطعي مدار
 PCB CUT

 




ارسال توسط سیروس خادمی

تعمیر نوت بوک های جدید و قدیمی
دارای قویترین بانک سخت افزاری در تهران

قطعات مدلهای لپ تاپ زیر جهت تعمیر موجود است:
نوت بوک ایسر ACER :
AcerNote , Apsire , Chromebook , Extensa , Ferrari , Iconia , Timeline , TravelMate 
نوت بوک کامپک Compaq :
515 , 615 , Armada , Business , Contura , Evo , LTE , Mini , Mobile , Presario , Tablet PC 
نوت بوک سونی وایو Sony VAIO :
VGN 2 , VGN 3, VGN 4, VGN 5 , VGN 9 , VGN-A , VGN-AR , VGN-AS , VGN-AW , VGN-AX, VGN-B , VGN-BX , VGN-BX-Series VGN-BX561B , VGN-BZ , VGN-BZ500 , VGN-C , VGN-CR , VGN-CS , VGN-CW , VGN-E , VGN-F , VGN-FE , VGN-FJ , VGN-FS , VGN-FT , VGN-FW , VGN-FW100 , VGN-FZ , VGN-G , VGN-G2 , VGN-G3 , VGN-J , VGN-K , VGN-L , VGN-LB , VGN-LJ , VGN-M , VGN-N , VGN-NR , VGN-NS , VGN-NW , VGN-P , VGN-PZ , VGN-S , VGN-S2 , VGN-S3 , VGN-S4 , VGN-SR , VGN-SZ , VGN-T , VGN-T2 , VGN-TR , VGN-TT , VGN-TX , VGN-TX-Series VGN-TX50B , VGN-TXN ,VGN-TZ , VGN-U , VGN-UX , VGN-X , VGN-X500 , VGN-X505 , VGN-Y , VGN-Z
نوت بوک اپل APPLE :
iBook , iPad , MacBook , MacBook Air , MacBook Pro , PowerBook
نوت بوک دل DELL :
Inspiron , Latitude , Precision , Smartstep , Vostro , XPS 
نوت بوک اچ پی HP :
2533t , 530 , 550 , 620 , 625 , 6720T , Business , EliteBook , Envy , G3050EA , G42-240US , G42T , G50 , G50-100 , G50-126NR , G50-200 , G60 , G60-442OM , G60-445DX , G60-453NR , G60-535DX , G6000 , G61 , G62 , G62-220US , G62M , G62T , G62X , G70-212EM , G70-246US , G70-250US , G70-468NR , G7000 , G72-250US , G72-A10SW , G72-A20EW , G72-B60US , G72T , HDX , HDX18-1080 , KVM , L2000 , L2300 , Media Center , Mini , Mini-Note , Mobile Thin Client , N6125 , NC6320 , OmniBook , Pavilion , Pro , ProBook , Special , Thin , Touchsmart 




ارسال توسط سیروس خادمی
ارسال توسط سیروس خادمی

                                      وقتی هیچ راه حلی نیست ما درکنار شما هستیم 

گروه مهندسين سپند پس از سالها کار مداوم وپیگیر در زمینه کامپیوتر وشبکه اینبار مصمم است تا با این شعار حضور قدرتمندخود را در عرصه اینترنت در جهت رفع مشکل کاربران در این حوزه اعلام نماید

تعمیر مادر بردهای انواع لپ تاپ ،تعویض چیپ های گرافیکی ،چیپهای شمالی وجنوبی ،های ولتاژ و تعمیر وتعویض  انواع مانیتورهای لپ تاپ و تعمیرات تخصصی نوت بوک ولپ تاپ وکلیه خدمات مربوط به کامپیوتر ولپ تاپ وپرینتر را شامل میشود  

لازم به ذکر است مراحل عیب یابی وتشخیص ایراد سیستم لپ تاپ ونوت بوک در این مجموعه ،با دقت بسیار انجام میپذیردوپس ازاعلام هزینه تعمیر ورضایت مشتریان کار تعمیر انجام میپذیرد .جهت اطلاعات بیشتربا شماره 66412305و66412306و66412315 تماس حاصل فرمایید




ارسال توسط سیروس خادمی
تعمیر نوت بوک دل نماینده تعمیرات لپ تاپ دل در ایران تعمیر مدلهای نوت بوک دل شامل: Inspiron , Latitude , Precision , Smartstep , Vostro , XPS امکانات و تجهيزات حرفه اي در تعميرات انواع مدلها و حتي تعويض مادربورد تعمير و يا تعويض انواع LCD لپ تاپ در همه سايز 13.3" 14" 15" 17" تعمير و يا تعويض مودم - کارت وايرلس Wireless - درايو هاي نوري ( DVD RW - BLUERAY ) - کيبورد (keyboard) و موس (mouse) تعمير انواع هارد نوت بوک رفع بد سکتور و بازيابي اطلاعات حتي در اثر ضربه HDD Recovery ارتقاء سيستم از قبيل : رم RAM - هارد - CPU ارائه انواع باطري و شارژر نوت بوک و لپ تاپ ، تعويض سل نوت بوک با آمپر بالاتر تا زمان بيشتري شارژ داشته باشيد ارائه و نصب درايور SEVEN - XP - VISTA براي کليه لپ تاپ ها و نوت بوک ها برداشتن انواع پسوردهاي نرم افزاري و سخت افزاري ( Bios Password )
 
 توضیحات:  ارسال نوت بوک به تعمیرگاه به عهده مشتری است. - لطفا جهت تعمیر و اشکال لپ تاپ خود مدل آنرا اعلام کنید.  قبل از تعمیر اعلام هزینه می شود. - هارد نوت بوک را با راهنمایی تعمیرگاه از آن میتوانید جدا کنید و ارسال نمایید.  قطعه تعمیر شده سه تا شش ماه گارانتی بهد از تعمیر دارد و هر گونه خرابی به عهده تعمیرگاه است.



ارسال توسط سیروس خادمی
شرکت سپند ضمن بهره گیری از تجهیزات،ابزار وافراد مجرب در امر تعمیرات دیتا پروژکتور و تجهیزات کمک آموزشی، آماده ارائه کلیه خدمات تعمیری به همکاران و مشتریان گرامی می باشد
همچنین لوازم جانبی ذیل جهت عرضه تقدیم میدارد .
لامپهای زیر جهت فروش موجود می باشد:
1- SANYO
2- PANASONIC
3- EPSON
4- NEC
5- TOSHIBA
6- DELL
7- HITACHI
8- SONY
9- INFOCUS
و .........

یادآوری می شود ریموت کنترل های زیر موجود است.

1.TOSHIBA 2 . NEC 3 .SONY
4.SANYO 5. EPSON 6. INFOCUS- ASK ،PROXIMA
7.ACER 8.HITACHI،LIESEGANG 9.HP
10.SHARP 11.PANASONIC

در ضمن شرکت سپند نمایندگی ویدئو پروژکتور های سانیو SANYO و اپسون EPSON و سونیSONY و پاناسونیک PANASONIC و پرده نمایش های اسکوپ SCOPE و رفلکتا REFLACTA در ایران می باشد.
از ما جدیدترین محصولات این کمپانی ها را در زمینه ویدئو پروژکتور بخواهید. این شرکت آمادگی خود را جهت نصب و راه اندازی انواع ویدئو پروژکتور با پایه سقفی و نیز انواع سیستم صوت و دوربین های مدار بسته و تجهیز مدارس به سیستم هی هوشمند اعلام می دارد.

09123994350



ارسال توسط سیروس خادمی

تمامی خدمات مربوط به ویدیو پروژکتور

 

تعمیر  ویدیو پروژکتور

خرید  ویدیو پروژکتور

فروش ویدیو پروژکتور

اجاره انواع پرده  در سایز های مختلف

 

09123994350




ارسال توسط سیروس خادمی

http://projector-center.com




تاریخ: جمعه 19 مرداد 1395برچسب:,
ارسال توسط سیروس خادمی

حتراماً بدينوسيله به استحضار مي رساند فروشگاه سپند نماينده انحصاري فروش ديتا پروژکتور هاي اپسون آلمان ، سوني، توشيبا ، سانيو، پاناسونيك و اپتیما در ايران با برخورداري از کادر باتجربه, تکنسين هاي مجرب پس ازسالها ارائه خدمات به سازمانهاي دولتي و خصوصي ,موفق به تامين نياز هاي آنها در زمينه تجهيزات کمک آموزشي و تعمير و نگهداري محصولات مربوطه گرديده است .بدين وسيله اين شرکت آمادگي خود را جهت تجهيز سالنهاي آمفي تئاتر و سالنهاي کنفرانس و همچنين فروش محصولات زير اعلام مي دارد : 1- ويدئو پروژکتور / ديتا پروژکتور در قدرت روشنايي متفاوت قابل استفاده در کلاسهاي آموزشي و فرهنگي, سالنهاي آمفي تئاتر و منازل مسکوني(سينماي خانگي) 2- ارائه انواع ويژوالايزر با قابليت اتصال مستقيم به ديتا پروژکتور ,تلويزيون ,پلاسما و کامپيوتر, قابليت اتصال به نمايش اسلايد, نگاتيو و اجسام سه بعدي و جايگزيني مناسب و مدرن براي دستگاههاي اپک و اورهد. 3- ارائه انواع پرده هاي نمايش پايه دار, ديواري و سقفي ,بصورت دستي و برقي بهراه ريموت کنترل در سايزهاي مختلف بصورتيکه اجراي کامل آن در مکانهاي مختلف امکان پذيرمي باشد. کليه محصولات اين شرکت داراي گارانتي و خدمات پس از فروش شامل سرويس ,تعميرات و تامين قطعات يدکي به مدت 12 ماه مي باشد. فروش تجهيزات به صورت ريالي و تحويل آن در تهران و شهرستانها مي باشد.

 
 



ارسال توسط سیروس خادمی

اجاره ویدیو پروژکتور،اجاره دیتا پروژکتور،دیتاپروژکتور،ویدیو پروژکتور،اجاره پروژکتور،پرده،اجاره پرده

اگر نیاز به خرید ، فروش ، تعمیر و اجاره ویدئو  یا دیتا پروژکتور و پرده دارید با ما تماس بگیرید.

 

اجاره و فروش  انواع مدلهای ویدئو یا دیتا  پروژکتور شامل  سونی -اپسون- هیتاچی -  پاناسونیک- و مارکهای متفرقه

اجاره انواع پرده نمایش و اسکرین

فروش و اجاره سیستم های صوتی




ارسال توسط سیروس خادمی

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 64
بازدید دیروز : 62
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 235
بازدید کل : 55720
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1